Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací.

Informace o dodávání objednávek

Virtuální zboží ke stažení

Pozor: On-line platbu předem (např. platební kartou, SMS apod.) je nutno provést do jedné hodiny od potvrzení objednávky, jinak se platební brána uzavře a platební údaje přestanou být platné. Bankovní převod musí být uskutečněn do 7 dnů.

Nezaplacené objednávky nemusíte mazat, ani nám kvůli nim psát a odvolávat je, po čase se smažou automaticky. Mezitím můžete klidně objednávat dál, nikoho nijak nepenalizujeme.

Objednávky virtuálního zboží (e-knihy, e-ziny apod.) jsou vyřizovány automaticky v řádu několika vteřin po přijetí platby, a to prostřednictvím e-mailu, který Vám přijde do vaší e-mailové schránky a obsahuje odkaz ke stažení souboru či souborů.

E-mail s odkazem je odesílán okamžitě po přijetí platby, doba, za kterou se objeví ve vaší e-mailové stránce, je závislá na tom, jak často stahuje Váš poskytovatel e-mailů doručené e-maily, či jakou prodlevu mezi kontrolou nových e-mailů máte nastavenu ve svém programu k příjmu e-mailů.

Výjimkou je platba bankovním převodem, provedená vámi mimo náš integrovaný platební systém, u ní je nutno vyčkat, než bude připsána na náš účet, což může trvat v rámci EU 1 až 5 pracovních dnů, ze zemí mimo EU i déle.

Zvláštní službou je lektorace textu. Lektorace je standardně zasílána do 14 dnů od obdržení textu. Protože je však závislá na práci jednoho konkrétního lektora, jemuž byl text zadán a který zvláště v případě rozsáhlejších textů může strávit čtením díla i mnoho dnů, a může např. onemocnět a podobně, může výjimečně dojít ke zpoždění ve vypracování lektorace. Autor se může kdykoliv informovat na stav zpracování lektorace na tel.: +420 605 423 164 (pracovní dny 10:00 – 17.00).

Fyzické zboží

On-line platba předem (např. platební kartou) musí být provedena do jedné hodiny od potvrzení objednávky, jinak se platební brána uzavře a platební údaje přestanou být platné. Bankovní převod musí být uskutečněn do 7 dnů.

Nezaplacené objednávky nemusíte mazat, ani nám kvůli nim psát a odvolávat je, po čase se smažou automaticky. Mezitím můžete klidně objednávat dál, nikoho nijak nepenalizujeme.

Pouze, pokud byste si nepřevzali zboží na dobírku a vrátilo se nám, můžeme po vás v budoucnu požadovat potvrzení objednávky, pokud by se to stalo vícekrát, můžeme vaši adresu zablokovat.

Lhůta k odeslání u zboží na skladě činí zpravidla max. pět pracovních dnů od obdržení objednávky (většinou do druhého dne), doručení obvykle probíhá do druhého dne po odeslání (max. do pěti pracovních dnů). Celková dodací lhůta tedy obvykle činí 3 pracovní dny (maximálně 10 pracovních dnů).

Dodací lhůta k odeslání u zboží, které není v den odeslání objednávky na skladě, činí max. deset pracovních dnů. Celková dodací lhůta tedy činí max. 15 pracovních dnů (obvykle 8 pracovních dnů).

Dodací lhůta zásilek do zahraničí může dosáhnout až jednoho měsíce. (Na Slovensko jsou to obvykle 4 pracovní dny – naše knihy najdete ale i u slovenských distributorů, knihkupců a e-shopů, např. na bux.sk nebo Martinus.sk.)

Podání zásilky České poště je do 24 hodin zaznamenáno do Vaší objednávky ve Vašem účtu, kde naleznete odkaz, jehož prostřednictvím můžete sledovat, kde vaše zakázka právě je.

Výjimkou je platba bankovním převodem, provedená vámi mimo náš integrovaný platební systém, taková objednávka pak od nás odchází až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet, což může trvat v rámci EU 1 až 5 dnů, ze zemí mimo EU i déle.

Druhou výjimkou je zboží externích dodavatelů, kde může být doba doručení až 10 dnů (takové zboží je v informaci o zboží označeno: Externí dodavatel).

Informace a reklamace

Kontaktovat nás můžete:

1. Prostřednictvím kontaktního formuláře: ZDE

2. E-mailem na: objednavky@artporte.cz

3. Telefonicky na tel.: +420 605 423 164 (pracovní dny 10:00 – 17.00)